trénink

22.-24. 6.2018 MISTROVSTVÍ ČR ŽACTVA
29.- 1.7.2018 MČR DOROSTU, JUNIORŮ, U23 A SENIORŮ
14.- 15.7.2018 MISTROVSTVÍ ČR MASTERS S MEZINÁRODNÍ ÚČASTÍ
18.8.2018 CHALUPA CUP – JINDŘICHŮV HRADEC
25.-26. 8.2018 TŘEBOŇSKÁ REGATA S MEZINÁRODNÍ ÚČASTÍ
31.8.2018 ROUDNICKÉ SPRINTY – Memoriál Františka VRBY
1.-2. 9.2018 SLOVÁCKÁ REGATA BŘECLAV
1.-2. 9.2018 LITOMĚŘICKÁ REGATA S MEZINÁRODNÍ ÚČASTÍ
8.-9. 9.2018 POLABSKÝ POHÁR - Brandýs
15.9.2018 SMÍCHOVSKÁ VESLAŘSKÁ REGATA S MEZINÁRODNÍ ÚČASTÍ
21.9.2018 MISTROVSTVÍ ČR VE SPRINTU
22.-23. 9.2018 MISTROVSTVÍ ČR 2017 DRUŽSTEV A FINÁLE POHÁRU ČR 2015 VE VESLOVÁNÍ
28.9.2018 ČIKO CUP (Slapy)
29.9.2018 OTROKOVICKÉ SPRINTY
29.9.2018 POHÁR KLUBU VESLAŘŮ MĚLNICKÝCH 1881 PŘEBOR OKRESU MĚLNÍK
6.10.2018 HRADIŠŤSKÝ ŠESTIKILÁK
8.10.2018 VESLAŘSKÉ PONDĚLÍ
13.10.2018 HEAD OF PRAGUE
19.-20.10.2018 OSMY BRNO
20.10.2018 DISTANČNÍ ZÁVOD VE SKIFU O CENU J. ONDRÁKA A VE ČTYŘCE O CENU M. SUCHOPÁRA

Kalenář akcí

trénink

Zásady veslařského tréninku i obecné fyzické přípravy si můžete přečíst v odborné publikaci od Přemka Panušky. V publikaci naleznete celou řadu užitečných informací od určení prahových hodnot, přes technické parametry a seřízení lodi, až po plánování tréninku a základy výživy. Celý text knihy naleznete zde.
Správná technika vychází z nohou, které obstarávají asi 70% potřebné síly. Nohy záběr zahajují, následně se zapojuje trup a dokončují jej paže. Správný stupeň odporu nastavovaný klapkou na pravé straně trenažéru je pro naprostou většinu lidí i cvičení do stupně 4. Je třeba si uvědomit, že reálnou zátěž a intenzitu cvičení si řídí každý sám bez ohledu na nastavený stupeň odporu tím, kolik sil dá do záběru, který je prováděný výbušně a dynamicky, samozřejmě s přihlédnutím ke zvolené intenzitě cvičení. Návratová fáze tempa slouží odpočinku, měla by být uvolněná a pomalejší nežli záběr. Pro animaci správně provedeného tempa si rozklikněte…
Projděte si s námi nejčastější chyby, které můžete dělat při jízdě na trenažeru. Pokud si chybu uvědomíte, lze ji vždy napravit!!! USTŘELENÍ SLAJDU Nejvážnější chyba v technice, vyvarujte se i pouhému náznaku! Chybně: Zahájení záběru bez dostatečně zpevněného trupu. Odpor madla pak zbrzdí pohyb paží a horní části trupu a sedátko je v pohybu během záběru “předbíhá”. Ve snaze dohnat tuto ztrátu je pak přetěžována spodní část zad. Síla nohou není efektivně přenášena na madlo. Náprava: Věnujte pozornost správnému zahájení záběru. Ujistěte se, že se Vaše paty, kolena, hýždě, ramena a paže dávají do pohybu v jeden okamžik . Nezahajujte…
Běh 3 kopce Veslařská